نمایندگی زیمنس در ایران نمایندگی فروش محصولات زیمنس

نمایندگی فروش محصولات زیمنس

نمایندگی فروش محصولات زیمنس – نمایندگی رسمی زیمنس در تهران از شما دعوت می کند برای خرید محصولات برند زیمنس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما همراه شوید تا بتوانیم به بهترین شکل شما را همراهی کنیم.

نمایندگی رسمی زیمنس لاله زار – نمایندگی فروش محصولات زیمنس

شرکت پارس اتوماسیون توانا مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش محصولات زیمنس، به ویژه محصولات پی ال سی زیمنس در خدمت شما کاربران گرامی باشد.خرید انواع تجهیزات صنعتی به ویژه پی ال سی از طریق نمایندگی زیمنس به سرعت و سهولت امکان پذیر است و در واقع نمایندگی، رابطی میان خریدار و فروشنده است.

دقت داشته باشید که خرید از نمایندگی ها می تواند هزینه ی تمام شده ی محصولات را به نسبت زیادی کاهش دهد؛ زیرا در این خرید سایر واسطه ها و دلالان حذف می شوند و نمایندگی رسمی زیمنس محصولات را به طور مستقیم از کمپانی زیمنس آلمان خریداری کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمایندگی زیمنس تهران

از دیگر مزایای نمایندگی رسمی زیمنس می توان به اعطای مسئولیت فروش به تیمی حرفه ای و متخصص و اطمینان از سودآوری کامل سرمایه گذاری برای واردات محصولات زیمنس و همچنین گسترش فروش محصولات در خارج از کشور و ورود به بازارهای جهانی اشاره کرد.

پارس اتوماسیون توانا بعنوان یکی از معتبرترین نمایندگی رسمی زیمنس در لاله زار تهران می باشد و تخصصی ترین دپارتمان آن می توان به وارد کردن انواع تجهیزات کنتاکتور زیمنس و پی ال سی زیمنس اشاره کرد.

پارس اتوماسیون توانا بعنوان نمایندگی رسمی زیمنس توانست به واسطه ی شعار اصل بودن کالا و ضمانت و پشتیبانی پس از خرید، در مدت کوتاهی توانست در مدت کمی پس از فعالیت خود اعتماد مشتریان خود را به آسانی کسب کند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این مرکز، به کارگیری از افراد کاملا آموزش دیده و کار آزموده در این حیطه می باشد که از زمان گزارش مشکل از سمت مشتریان در کمتر از 2 ساعت عیب یابی می شود. توجه داشته باشید که کلیه خدماتی در این مرکز صورت می گیرد دارای 3 ماه تا 3 سال گارانتی می باشد. نمایندگی فروش محصولات زیمنس

خرید محصولات از نمایندگی زیمنس دارای مزایای زیادی است که عبارتند از:

  1. اطمینان از اصالت محصول: خرید محصولات از نمایندگی زیمنس به شما اطمینان می دهد که محصولاتی که خریداری می کنید، اصل و با کیفیت هستند و هیچ گونه تقلبی نیستند.
  2. خدمات پس از فروش: نمایندگی زیمنس دارای تیم فنی و پشتیبانی قوی است که به شما در مورد نصب، راه اندازی و هر گونه نگهداری و تعمیر محصولات کمک می کند. همچنین، در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات، می توانید به نمایندگی مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش بهره ببرید. نمایندگی فروش محصولات زیمنس
  3. ضمانت قانونی: خرید محصولات از نمایندگی زیمنس به شما اطمینان می دهد که محصولات دارای ضمانت قانونی هستند. در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات، می توانید آن ها را به نمایندگی برگردانید و مشکل را رفع کنید.
  4. دسترسی آسان به قطعات یدکی: با خرید محصولات از نمایندگی زیمنس، می توانید به راحتی به قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری محصولات دسترسی پیدا کنید.
  5. اطلاعات فنی کامل: نمایندگی زیمنس دارای اطلاعات فنی کامل در مورد محصولات است و می توانید از این اطلاعات برای انتخاب بهترین محصول برای نیازهای خود استفاده کنید.
  6. تحقیق و توسعه: با خرید محصولات از نمایندگی زیمنس، شما به تحقیق و توسعه شرکت کمک می کنید و از توانمندی های فنی و نوآوری های زیمنس بهره برداری می کنید.

به طور کلی، خرید محصولات از نمایندگی زیمنس به شما اطمینان می دهد که محصولاتی با کیفیت و اصلی را دریافت می کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل، می توانید از خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش استفاده کنید.

محصولات ارائه شده توسط نمایندگی زیمنس

امروزه طیف گسترده ای از محصولات و نوآوری های اتوماسیون صنعتی زیمنس در سطح بازار جهانی عرضه می شوند که از میان آن ها می توان انواع محصولات پی ال سی زیمنس، تایمر، رله، کنتاکتور زیمنس، سیستم های کنترل، سیستم های سیموشن یا کنترل حرکت پیشرفته و بسیاری دیگر از محصولات این شرکت معتبر و برجسته نام برد.

فروش محصولات شرکت زیمنس در سال ۲۰۰۷ از مرز ۱۱۰ میلیارد دلار گذشت و فعالیت های این کمپانی بزرگ و به نام، هم اکنون در قریب به ۲۰۰ کشور دنیا در حال گسترش است و نمایندگی های فروش محصولات زیمنس در اقصی نقاط جهان آماده ی ارائه خدمات به مشتریان می باشند. نمایندگی فروش محصولات زیمنس

بنا به مطالب بیان شده، تمامی خرید و فروش های کلان و صادرات و واردات از طریق “نمایندگی رسمی زیمنس” انجام می پذیرد و این نمایندگی ها بهترین و قابل اطمینان ترین تامین کنندگان محصولات با کیفیت و درجه یک در سر تا سر جهان هستند.

زیمنس یکی از مشهورترین برندهای صنعتی و مهندسی در آلمان است که هم اکنون در عرصه ی انرژی، صنعت، سلامت و زیر ساخت از طریق “نمایندگی رسمی زیمنس” در سراسر جهان فعالیت می کند و می توان گفت نقطه ی عطفی در تاریخ فنی و مهندسی آلمان به شمار می آید.

کمپانی زیمنس با بیش از ۱۷۰ سال سابقه ی فعالیت های درخشان در زمینه ی مهندسی و فناوری، شهرتی جهانی برای خود دست و پا نموده است. ساختمان اصلی و مرکز مدیریتی شرکت زیمنس در برلین آلمان مستقر است و با توجه به شعب و نمایندگی های فروش گسترده ای که دارد، بزرگترین کمپانی ساخت و تولید و صنعتی و مهندسی اروپا به حساب می آید.

لازم به ذکر است شرکت پارس اتوماسیون توانا علاوه بر تامین انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس با داشتن کارشناسان مجرب توان تعمیر بسیاری از این تجهیزات و همچنین دیگر محصولات شرکت زیمنس مثل انواع درایو های AC , DC و سافت استارتر های دیجیتالی و آنالوگ و الکترو موتورها را دارد.

بدین منظور این شرکت یک بخش مجزا برای تعمیرات قائل گردیده است.نمایندگی فروش محصولات زیمنس

وجود کالاهای غیر اورجینال و بازارهای داخلی مار را بر آن داشت تا برای حفظ کرامت مشتریان خود اطمینان مشتریان محترم کالاهای خود را با 6 ماه گارانتی تهیه نموده و علاوه بر آن 3 سال خدمات پس از فروش را نیز جزء خدمات خود قرار دهیم.

در ضمن برای سهولت و تسریع مراحل خرید، امکان ارسال به تمامی نقاط ایران را در دستور کار خود قرار دادیم تا با اجراء آن وقفه ای در چرخه صنعت ایجاد نگردد. نمایندگی فروش محصولات زیمنس

در این بخش متخصصین مجرب و دانش اموخته انواع تجهیزات را با قطعات الکترونیکی اورجینال و با کیفیت بالا در اسرع وقت تعمیر کرده تا در صورت عدم موجودی کالای معیوب چرخ صنعت از کار نایستد.

نمایندگی رسمی زیمنس

نحوه خرید و فروش محصولات زیمنس

تمامی فعالیت های مربوط به خرید و فروش محصولات زیمنس به صورت اینترنتی و اطلاع رسانی های جامع و گسترده ای که از طریق اینترنت و فضای مجازی امکان پذیر است، صورت می گیرد و به آسانی و در کمترین زمان ممکن می توان با کمی جستجو و تفحص در اینترنت، بهترین و مطمئن ترین “نمایندگی زیمنس” را با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و میزان رضایت مشتریان انتخاب کرد.

امیدواریم با خواندن این مقاله، بهترین و مطمئن ترین نمایندگی فروش محصولات زیمنس را انتخاب کنید و خریدی با کیفیت و با رضایتمندی کامل داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید نمایندگی فروش محصولات زیمنس

نمایندگی رسمی زیمنس در تهران

شرکت نمایندگی زیمنس, شماره نمایندگی زیمنس, نمایندگی زیمنس, نمایندگی زیمنس جمهوری, نمایندگی زیمنس در ایران, نمایندگی زیمنس در تهران, نمایندگی زیمنس کجاست, نمایندگی زیمنس لاله زار, نمایندگی فروش محصولات زیمنس

Related Posts

5 دیدگاه. Leave new

  • امیر فاطمی
    2020-01-07 5:32 ب.ظ

    سلام روزتون بخیر شما نمایندگی زیمنس در کدام منطقه هستید؟؟ موجودی شما در بخش پی ال سی زیمنس به چه صورت هست؟

    پاسخ
    • پارس اتوماسیون توانا
      2020-01-08 10:24 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      ما در محدوده لاله زار تهران هستیم، خوشبختانه موجودی ما در بخش واردات پی ال سی زیمنس کامل برای دریافت اطلاعات هر کد جنس لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • میلاد جلالی
    2020-01-11 11:22 ق.ظ

    سلام
    شما نمایندگی رسمی زیمنس در تهران هستید یا تو شهرستان‌ های دیگه هم شعبه دارید ؟
    و اینکه فقط پی ال سی زیمنس موجود دارید یا کنتاکتور زیمنس هم موجود دارید ؟

    پاسخ
    • پارس اتوماسیون توانا
      2020-01-13 11:12 ق.ظ

      سلام روز بخیر، فقط تهران شعبه داریم و موجودی ما در بخش کنتاکتور زیمنس هم کامله برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

      پاسخ
  • علیرضا
    2020-02-27 2:41 ق.ظ

    سلام من میتونم شماره شرکت داشته باشم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up